EDDY HELMY salah atau tidak?

Thursday, October 22, 2009

tumbuk muka+sepak kepala=5jahitan..salah siapa? simangsa atau pemangsa?? siapakah kita untuk menjatuhkan hukuman pada mereka..bergaduh atas padang..bertumbuk diluar padang ada yang kata adat bermain bola bergasak sesama mereka..Zidane tanduk materazi..adebayor tijak van persie..scholes menyiku viera..mereka pemain kelas dunia..tapi mereka juga manusia..Eddy juga manusia (cuma tak bertaraf antarabangsa)..

kalau ditanya penyokong Johor FC (aku ade malam tu..)tindakan beliau(masih menghormati) sesuatu yang membanggakan..sebab??
1) Johor FC main macam taik..
2) unsur hiburan kepade penonoton (tiket mahal tp x hepi)

penyokong perlis??
memang tak patut tindakkan beliau itu...ish2..
datang jauh2 kne baling ngn botol..
siap kena jaga ngan FRu (penonton JOhor xmcm kelantan)

so..jom kita try tgk ape EDdy nk ckp pasal mlm tu..petikan dari metro

“INSIDEN itu berlaku dengan pantas dan pada masa itu saya hilang kesabaran sehingga bertindak sedemikian,” kata Eddy Helmi Manan yang bertindak keras terhadap pertahanan Perlis, Amzar Juhaidi Abd Jalil ketika pertemuan suku akhir pertama Piala Malaysia di Stadium JCorp, Pasir Gudang

“Saya tahu tindakan itu salah dan ingin mohon maaf kepada Amzar kerana bertindak kasar terhadapnya. Malah, akibat kad merah itu rakan sepasukan saya terpaksa beraksi dengan 10 pemain ketika kami amat memerlukan jaringan.( dah sepak baru ko pikir..bagus dah tu dah macam amerika hancur Iraq baru nk rasa salah)

So far pada aku yg ada mlm tu..aku rasa dua2pun boleh salah kan..siap plus ngan pengadil (lembab dan berat sebelah) Amzar buat provok..so kerana mulut badan binasa..pada Eddy pikir dulu sebelum buat..sesal dahulu pendapatan sesal kemudian tidak berguna..secara keseluruhan peluang Johor Fc nampak tipis setipis roti tisu malam ni..apa-apa pun Good Luck pada Johor Fc..penyokong Johor Fc jaga-jaga kat sana..depa pun ganas..

0 comments:

About This Blog

livescore & news

Lorem Ipsum